Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
- товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування.
Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380 (67) 689-47-73 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +380 (67) 689-47-73 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: вул. Академіка Павлова 120 офіс 343, м. Харків. Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну